Μηνιαία αρχεία: Ιανουάριος 2016


3 ξεχωριστές έννοιες:Gamification, Game-based learning, Gaming Game-based learning refers to the use of specific games as learning tools, says Schmidt. Examples are Minecraft, SimCity, World of Warcraft or Portal 2. Gamification, defined in the 2014 Horizon Report, is the process of integrating “game-like elements and mechanics, including quests, experience points, […]

Gamification, Game-based learning, Gaming


Gamification vs Game-Based eLearning: Can You Tell The Difference? The terms “gamification” and “game-based eLearning” are sometimes used interchangeably. However, there are distinct differences between the two that all eLearning professionals should be aware of. In this article, I’ll compare and contrast gamification vs game-based eLearning and I’ll give you […]

Gamification vs Game-Based eLearning: Can You Tell The Difference?


Ωρολόγιο Πρόγραμμα Β΄ & Γ τάξης
Μαθησιακές Δυσκολίες & Μαθησιακό Έλλειμμα   Ποια η διαφορά και πώς αντιμετωπίζονται Τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα διακρίνονται σε δύο κατηγορίες:α) Τα παιδιά με μαθησιακό έλλειμμα ή μαθησιακά κενά (15% περίπου του μαθητικού πληθυσμού) β) Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, ήπιες (7%) ή ειδικές (3%) Στα παιδιά με μαθησιακά κενά-μαθησιακό έλλειμμα, […]

Μαθησιακές Δυσκολίες , Μαθησιακό Έλλειμμα



Ολοκληρώθηκε η 4η συνάντηση του προγράμματος e-VET στα πλαίσια του Erasmus+ Action KA2 που συμμετέχει το σχολείο μας, στην Σόφια της Βουλγαρίας. Οι εργασίες της 4ης συνάντησης είχαν σαν σκοπό την τελική αξιολόγηση του παραγόμενου υλικού για την υποστήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών στην εκμάθηση της Αγγλικής ορολογίας σε διάφορες ειδικότητες. Με μεγάλη […]

Συνάντηση του προγράμματος e-VET στη Σόφια!


M.I.T. (2016) Pantheon 1.0, a manually verified dataset of globally famous biographies. http://pantheon.media.mit.edu/treemap/country_exports/GR/all/-4000/2010/H15/pantheon http://www.ellines.com/good-news/10961-mit-6-ellines-stous-10-diasimoterous-olon-ton-epochon/ ΜΙΤ: 6 Έλληνες στους 10 διασημότερους όλων των εποχών Share Το Εργαστήριο του MIT σε συνεργασία με το Macro Connections Group δημιούργησε το ηλεκτρονικό «Πάνθεον» προσωπικοτήτων. Για το σκοπό αυτό συνέλεξαν και ανάλυσαν πληροφορίες κοινωνικές και […]

M.I.T. (2016). Pantheon 1.0