To ΕΠΑΛ Καισαριανής στο νέο πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης!


1epal-kaisarΤο ΕΠΑΛ Καισαριανής θα συμμετάσχει την περίοδο 2014-2016 στο πρόγραμμα Erasmus+ ως εταίρος έπειτα από πρόταση που έγινε με συντονιστή τον οργανισμό ORTAKOY 80.YIL TEKNIK ve ENDUSTRI MESLEK LISESI από την Άγκυρα της Τουρκίας, στην δράση: KA2 ? Cooperation and Innovation for Good Practices, Strategic Partnerships.

Στην πρόταση τους με τίτλο: ENGLISH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING κι ακρωνύμιο: e-VET, θα συμμετάσχουν έξι χώρες-μέλη της Ε.Ε και θα παραχθεί υλικό και λογισμικό για την ανάπτυξη των ικανοτήτων εκπαιδευτών και μαθητών στην χρήση της “επαγγελματικής” αγγλικής.

Οι στόχοι που το πρόγραμμα έχει θέσει είναι οι εξής:

  1. Η προώθηση της ανταγωνιστικότητας και τα κίνητρα των μαθητών στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, για υψηλής ποιότητας απασχόληση και προσωπική ολοκλήρωση, σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
  2. Η ένταξη των μεθόδων και προσεγγίσεων που έχουν ήδη εφαρμοστεί σε γενικές μαθήματα αγγλικών, που διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη διαδραστική διδασκαλία στα Αγγλικά στις τάξεις αντίστοιχα και στα Επαγγελματικά Αγγλικά.
  3. Η επικοινωνία και η διαδραστικότητα ανάμεσα τους εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους του ιδιωτικού τομέα για την αναμόρφωση και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων προγραμμάτων στην εκπαίδευση κόσμου. Η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στους εκπαιδευτικούς, αντιθέτως, η συνεργασία με τους εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, θα πρέπει να ενταθεί.
  4. Η ανάπτυξη της συνεργασίας, της συζήτησης και η ανταλλαγή γνώσεων, εμπειρίας και τεχνογνωσίας σε αναδυόμενες νέες τάσεις στον τομέα της εκπαίδευσης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
  5. Ο συνδυασμός της επαγγελματικής κατάρτισης με την απόκτηση επαγγελματικής επάρκειας στα αγγλικά με τη βοήθεια των διαφόρων δραστηριοτήτων που θα καθιστά τη διαδικασία πιο εύκολη και θα υποστηρίζει άμεσα την απασχόληση.
  6. Η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε σχέση με τις νέες και πιθανές μαθησιακές διαδικασίες και τους διδακτικούς πόρους.