Ετήσια αρχεία: 2015



21/11/15- Τμήμα Συντήρησης Εργων Τέχνης σε Συνέδριο (παρουσίαση του πολιτιστικού προγρ.”ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: ΤΕΧΝΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ” (Κολέγιο PIERCE) 29/11/15 Εκπαιδευτική επίσκεψη “ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ” Μουσείο Ορυκτολογίας & Πετρολογίας ΕΚΠΑ (29/11/2015) 4/12/15 Εκπαιδευτική επίσκεψη “ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ” Στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΧΑΡΤΙΟΥ του ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ  

Eκπαιδευτικές επισκέψεις- Τμήμα Συντήρησης Εργων Τέχνης


……Τα παιδιά με ΔΕΠΥ, λόγω του αθέλητου της συμπεριφοράς τους, συχνά «κακοποιούνται» ψυχικά και. σωματικά.  Εκπαιδευτικοί και γονείς νομίζουν ότι τα παιδιά αυτά «βαριούνται» και δε θέλουν να σκεφτούν ή να δουλέψουν. Τα παιδιά από τη μεριά τους, λόγω της απόρριψης που δέχονται, αισθάνονται απογοήτευση και αγανάκτηση από τις συνεχείς […]

ΔΕΠΥ μέσα στην τάξη



Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) – διεθνώς Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) – είναι μια από τις συχνότερες νευροβιολογικές διαταραχές της παιδικής ηλικίας, η οποία συνεχίζεται, κατά ένα σημαντικό ποσοστό, και στην ενήλικη ζωή. Εμφανίζεται στο 5-7% του μαθητικού πληθυσμού πληθυσμού με σχέση συνήθως 3:1 υπέρ των αγοριών. […]

Τι είναι η ΔΕΠΥ;



Gamification vs Game-Based eLearning: Can You Tell The Difference? The terms ?gamification? and ?game-based eLearning? are sometimes used interchangeably. However, there are distinct differences between the two that all eLearning professionals should be aware of. In this article, I?ll compare and contrast gamification vs game-based eLearning and I?ll give you […]

Gamification vs Game-Based eLearning: Can You Tell The Difference?



3 ξεχωριστές έννοιες:Gamification, Game-based learning, Gaming Game-based learning refers to the use of specific games as learning tools, says Schmidt. Examples are Minecraft, SimCity, World of Warcraft or Portal 2. Gamification, defined in the 2014 Horizon Report, is the process of integrating ?game-like elements and mechanics, including quests, experience points, […]

Gamification, Game-based learning, Gaming


27-10-2015 έγινε η εκδήλωση του σχολείου μας για την 28η Οκτώβρη, στην αίουσα. εκδηλώσεων του Δημαρχείου Καισαριανής. 28-10-2015 το σχολείο μας συμμετέχει στην μαθητική παρέλαση  

28 Οκτ. 1940 -28 Οκτ. 2015


Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ KA2, πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως και τις 9 Οκτώβρη η 3η συνάντηση των εταίρων του project e-VET, για την σύγχρονη εκμάθηση αγγλικής ορολογίας στις ειδικότητες, στην Πράγα της Τσεχίας! Το πρόγρ. e-VET ξεκίνησε τις εργασίες του στην Πράγα με τις παρουσιάσεις κάθε χώρας πάνω […]

Συνάντηση του προγράμματος e-VET στην Πράγα!



  Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζοντας τη «παρεμβατική δυναμική» του Σχολικού Αθλητισμού, της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, θεσμοθέτησε με την 143571/Γ4/10-09-2014 Υ.Α. ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/2459-hmera-sxolikou-athlitismou.html  

Συμμετοχή του σχολείου μας στον εορτασμό της «Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού ...


Πολύ ενδιαφέρουσες και βοηθητικές προτάσεις από Γ.Π. Υλικό για Python http://www.sepchiou.gr/index.php/draseis/sinantiseis/112-pythonarduinoseminar http://inventwithpython.com/ Μαθήματα στο Διαδίκτυο: https://www.codecademy.com/tracks/python https://www.udacity.com/course/intro-to-computer-science?cs101 (κλικ στο  Access course materials) https://www.coursera.org/course/interactivepython1 (πολύ καλό αλλά θέλει χρόνο) Για να τρέξεις προγράμματα Python στο φυλλομετρητή σου: http://www.codeskulptor.org/ Παραδείγματα δραστηριοτήτων    http://www.codeskulptor.org/#user29_GL5rH15WRj_4.py    http://www.codeskulptor.org/#user31_1lP925GALy_5.py

Python – προτάσεις